Παρασκευή 12 Απριλίου 2024

Τελευταίος Κύκνος: Πόσες ζωές σου αρκούν να αγαπήσεις τον ίδιο άνθρωπο;

 


Ένας κύκνος... Μια μάγισσα... Ένας πολεμιστής... Ένας μύθος που επαναλαμβάνεται μέχρι σήμερα. Κι ένα ταξίδι μέχρι την παραμυθένια Μπριζ, εκεί που κάτω από την γέφυρα των ερωτευμένων ο Τελευταίος Κύκνος βρίσκεται μόνος ακόμα, περιμένοντας το ταίρι του....

Για εσάς που πιστεύετε σε προηγούμενες ζωές, αλλά και για εσάς που απλώς πιστεύετε στην ακατανίκητη δύναμη του έρωτα, η Carmella (Καρμέλα Κατσαμένη) επιστρέφει στις Εκδόσεις SILK με μια συναρπαστική, ατμοσφαιρική ιστορία για την αγάπη εκείνη, την ξεχωριστή, που διαπερνά τις εποχές και τα ανθρώπινα όρια. 

Μια ιστορία για μια γυναίκα κι έναν άντρα, των οποίων οι αύρες έγιναν ένα. Και τότε ο άντρας θυμήθηκε ότι σε μια άλλη ζωή εκείνη ήταν το άλλο του μισό. Που πάντα το έχανε. Κι έμενε μόνος. Να θρηνεί. Όπως ακριβώς κάνει ο Τελευταίος Κύκνος.  


Λίγα λόγια για την υπόθεση


Σ’ αγαπώ… θα σε βρω ξανά στην επόμενη ζωή


 «Χαμένη. 

Τριγυρνάω στο σπίτι καταπονώντας τον εαυτό μου, αρνούμενη να αντιμετωπίσω την αλήθεια, και σκέφτομαι οτιδήποτε άλλο εκτός απ’ αυτό που έρχεται. Από αυτό που πρέπει να κάνω. Πρέπει να το κάνω; Θα έπρεπε να κάνω εισαγωγή στο νοσοκομείο; Γιατί; Τι θα άλλαζε στο τέλος; 

Θα με τρυπήσουν παντού και θα χύσουν στις φλέβες μου χημικά που θα κάνουν τι; Θα καθυστερήσουν το δρεπάνι που θα κόψει το νήμα της ζωής μου; Και; Λίγες μέρες μπρος, λίγες πίσω, τι διαφορά μπορεί να έχουν; Είδα τη μάνα μου να τελειώνει με αυτό τον τρόπο. Τίποτα δεν άλλαξε εκτός από την καθημερινότητά της, που έγινε ένα μαρτύριο χωρίς διέξοδο. Πόνοι, ίλιγγοι, αδυναμία, και η λεκάνη της τουαλέτας μόνιμα μπροστά της. 

Όχι… δε θα μπορούσα να ξαναπεράσω κάτι τέτοιο. 

Αν σβήσω, προτιμώ να σβήσω με τον δικό μου τρόπο κι όχι σαν σκουλήκι που σέρνεται χάμω. Όλοι όσους αγάπησα έγιναν φαντάσματα, αλλά όσο ανάσαινα έλεγα ότι θα παλέψω να κρατήσω την ανάμνησή τους ζωντανή. 

Προέρχομαι από έναν κόσμο που ο θάνατος ήταν πάντα στο προσκέφαλό μου τα βράδια, αλλά πάντα είχα στόχο να ξεφύγω, να φτάσω πίσω στο σπίτι. Εδώ στο απάνεμο της Μπριζ· μα κάπου στη διαδρομή έχασα μάλλον την ψυχή μου, κι έμεινε απλά το κουφάρι μου πίσω να μετράει μέρες… Γλοιοβλάστωμα; Ας είναι κι έτσι…» 


Πόσες ζωές σου αρκούν να αγαπήσεις τον ίδιο άνθρωπο;  Να τον χάνεις μέσα από τα χέρια σου; 

Να τον βρίσκεις ξανά και να τον αγαπάς με δανεικό χρόνο;


Συνάντηση της Carmella με αναγνώστες και αναγνώστριες στη Δροσιά Αττικής




Πληροφορίες για το βιβλίο


Τελευταίος Κύκνος της Carmella (Καρμέλα Κατσαμένη)

● Τιμή: €10,90   ● Σελίδες: 304 ● ΙSBN:  978 960 620 979 6 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου