Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2024

Ντόνατ: Είναι δεκάξι χρονών. Είναι ανίκητη. Και διψάει για εκδίκηση.

 


Ο John Killian, το alter ego γνωστού Έλληνα συγγραφέα, γνώρισε την επιτυχία μέσα από τις σειρές περιπετειωδών θρίλερ και μυθιστορημάτων υπερφυσικού τρόμου ΣΤΑ ΑΚΡΑ και ΣΤΑ ΑΚΡΑ Black Label, αντίστοιχα, των BELL Best Seller. Αυτή τη φορά έρχεται στις Εκδόσεις BELL με την πιο διαφορετική, την πιο ευαίσθητη, αλλά ταυτόχρονα την πιο σκληρή και σκοτεινή ιστορία που έχει γράψει μέχρι σήμερα.

Το Ντόνατ είναι ένα μυθιστόρημα για τη ζωή, τα όνειρα και τον αγώνα για την επιβίωση. Η Σεράνο και ο Ντόνατ, οι δύο πρωταγωνιστές της ιστορίας, δεν έχουν σπίτι. Ζουν και κοιμούνται στους δρόμους — η Σεράνο, συγκεκριμένα, σε ένα παροπλισμένο βαγόνι τρένου. Όπως αναφέρει και ο ίδιος ο Killian, οι δυο τους «είναι στοιχειά της πόλης που υπάρχουν, που ζουν, που αναπνέουν δίπλα μας… Έχουν άσχημες ιστορίες πίσω τους, μεγάλες καταστροφές, και απώλειες που θα τσάκιζαν έναν άλλον άνθρωπο. Μα νά που είναι ακατάβλητοι».

Το Ντόνατ είναι η ιστορία τους. Και είναι μια ιστορία εκδίκησης, καταδίωξης και θανάτου. Γιατί, αν θες να επιβιώσεις στους δρόμους μιας επικίνδυνης και αφιλόξενης πόλης, γεμάτης μυστικά και παγίδες, πρέπει να είσαι έτοιμος για όλα. Όπως ακριβώς είναι οι ήρωές μας…


Λίγα λόγια για την υπόθεση


ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΟΡΓΗΣ ¤ 1


Η Σεράνο ζει στους δρόμους. Συντροφιά της έχει μόνο μια γάτα. Και βέβαια το μωρό της. Και φαντάσματα από το παρελθόν, με τα οποία μιλά διαρκώς. Έχει επίσης μια μυστική φωλιά: ένα παροπλισμένο βαγόνι τρένου –το απόρθητο, γεμάτο προμήθειες και όπλα φρούριό της. Γιατί η Σεράνο δεν είναι όπως οι άλλοι άστεγοι. Έχει κανόνες, πολλούς κανόνες, που δεν τους παραβιάζει ποτέ. Και έχει μυστικά.

Επίσης, η Σεράνο κάνει όλες τις δουλειές της μόνη της. Δεν ανακατεύεται με τις διάφορες φυλές τής νύχτας, τις λιγότερο ή περισσότερο επικίνδυνες και θανάσιμες. Προτιμά να κινείται σαν σκιά. Εκτός και αν βρεθείς εσύ στο διάβα της. Τότε αλλάζει το πράγμα.


«Είμαι στρατηγός και ιχνηλάτης και στρατιώτης. Είμαι σκιά και αέρας. Είμαι τέτοια πράγματα. Δεν είμαι φυσιολογική. Θα τρελαινόμουν ακόμη κι εγώ αν ήμουν. Όλοι εσείς οι φυσιολογικοί είστε τρελοί, μα το Θεό. Μπα: προτιμώ να είμαι σκιά και αέρας. Θα ζήσω λιγότερα χρόνια από σένα μεν, αλλά είμαι σαν τη γάτα: κάθε μου μέρα είναι μια δικιά σου εβδομάδα. Ζω συμπυκνωμένα το χρόνο. Αν θες, στα δεκάξι μου είμαι ήδη γριά».


Ναι, η Σεράνο είναι μόλις δεκάξι χρονών όταν γνωρίζει τον Ντόνατ, τον αμίλητο γίγαντα που θα σκοτώσει όποιον την πλησιάσει. Με πολλούς τρόπους. Άγριους, συνήθως. Και, όταν οι πάντες θα αρχίσουν να τους κυνηγούν, οι δυο τους θα γίνουν ένα αχώριστο ζευγάρι δολοφόνων.

Γιατί τα πάντα στη ζωή της Σεράνο είναι διπλά.


«Μου αρκεί να αράζω στη Φωλιά και να αφήνω το μυαλό μου να αδειάσει. Και να τρώω ένα γλυκό. Ή μια σοκολάτα. Ή και δύο. Δύο. Μου αρέσουν τα διπλά πράγματα». 


Πληροφορίες για το βιβλίο


Ντόνατ του John Killian

Τιμή: €16,60 ● Σελίδες: 384 ● ΙSBN:  978-960-620-963-5



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου