Η Γεωργία Κακαλοπούλου έρχεται στα BELL με μια ξεχωριστή, πολύ προσωπική ιστορία, που ξεκινάει από την Κρήτη του 19ου αιώνα και τη Σμύρνη του 1922 και φτάνει στην Πιερία του σήμερα.
Η Γεωργία Κακαλοπούλου έρχεται στα BELL με μια ξεχωριστή, πολύ προσωπική ιστορία, που ξεκινάει από την Κρήτη του 19ου αιώνα και τη Σμύρνη του 1922 και φτάνει στην Πιερία του σήμερα.
Tο πρώτο της μυθιστόρημα, το εκδοτικό φαινόμενο Το Κορίτσι του Τρένου, μεταφράστηκε σε περισσότερες από 50 γλώσσες, κατέκτησε την πρώτη θέση στις λίστες των μπεστ σέλερ πολλών χωρών, ξεπερνώντας σε πωλήσεις τα 23 εκατομμύρια αντίτυπα, και μεταφέρθηκε με εξαιρετική επιτυχία στον κινηματογράφο με πρωταγωνίστρια την Έμιλι Μπλαντ. Τα επόμενα θρίλερ της, Στην Παγίδα του Νερού και Φωτιά που Σιγοκαίει, σημείωσαν εξίσου μεγάλη και άμεση επιτυχία.
Ο Νικ Χάρκαγουεϊ εκτός από καταξιωμένος συγγραφέας (έχει γράψει εφτά ακόμη μυθιστορήματα, καθώς και ένα μη λογοτεχνικό έργο για τον ψηφιακό πολιτισμό), είναι και γιος του σπουδαίου Τζον λε Καρέ, του μυθιστοριογράφου που ανέδειξε το κατασκοπικό μυθιστόρημα σε υψηλή λογοτεχνία.
Αυτό το φθινόπωρο η Carmella (Καρμέλα Κατσαμένη) μάς καλεί να την ακολουθήσουμε στο Παρίσι και μας ανοίγει την πόρτα της Οδού Παραδείσου 3. Εκεί όπου κάτω από τα εκτυφλωτικά φώτα της Γαλλικής πρωτεύουσας κρύβονται μεγάλα και βαριά μυστικά…
Ο πολυβραβευμένος (με τα αναγνωρισμένου κύρους CWA Gold Dagger, CWA Ian Fleming Steel Dagger και Theakston Old Peculiar Crime Novel of the Year, μεταξύ άλλων) M.W. Craven, επιστρέφει στα BELL Best Seller με την πολυαναμενόμενη έκτη υπόθεση του ντετέκτιβ Ουάσινγκτον Πόου, Η Καρέκλα του Ελέους.
Ο Χρήστος Αζαριάδης αφού με το προηγούμενο βιβλίο του, το δυστοπικό Χωρίς Άντρες (2023), κατάφερε να καταστρέψει την ανθρωπότητα και να τη φτάσει ένα βήμα πριν τον αφανισμό (!), επιστρέφει στα BELL με πιο… αγνές προθέσεις...
Η Μαρία Ράπτη με το πρώτο της μυθιστόρημα, το Παιδικά Τραγουδάκια (2023), μας μετέφερε στην ορεινή Ελλάδα του 1975 και μας χάρισε ένα εξαιρετικά ατμοσφαιρικό θρίλερ «όπου τίποτα δεν είναι αυτό που φαίνεται και κανείς αυτό που δείχνει!» (Δημήτρης Μουρατίδης, vivliodiktis.blogspot.com), μια γερά δομημένη ιστορία «με απανωτές ανατροπές και παιχνίδια με το μυαλό του αναγνώστη» (Πάνος Τουρλής, τοβιβλίο.net).